Alla inlägg under maj 2015

Av Anonym - 22 maj 2015 10:34

Godmorgon vänner! 

Ni kännt er stressade någon gång över någonting, skolan, jobbet,eller att ni helt enkelt inte har tid med något/några vänner och när man är stressad kan man också börja må dåligt. Vi alla har haft den jobbiga känslan. Men då måste ni påminna er själva om att, ni är bara människor. De gör inget om någonting inte går bra, skratta åt de och å kanske det blir bättre nästa gång du försöker. Jag känner mig stressad i skolan varje dag för att alla har så höga krav att jag ska vara den som presterar bäst, men saningen är att jag är inte bäst. Att vara bäst är inte naturligt. Men man kan alltid göra sitt bästa och de är allt man kan begära. :-)

:)

Av Anonym - 18 maj 2015 22:23

Detta är mitt 2:a inlägg och jag kallar mig själv för anonym ifall mina kompisar läser, eller så kan ni kalla mig howtoconfrontrealitygirl.

Jag har under år gått igenom tuffa grejer som kanske inte vanliga tonåringar gått igenom. Men vill klargöra för er att detta är problem som vi alla någon gång i livet kommer handskas med. Iband är svaren på problemen så luddiga, och ibland så självklara att man inte ser de. Ni kanske inte förstår allt heller, men i kommer slutet fixar de sig alltid, de gäller att hitta genvägarna bara:)

Av Anonym - 18 maj 2015 10:27

Hej, jag är en tonårig. Här kommer jag att ta upp händelser som jag själv vart med om som kan ge lärdom till andra om mitt perspektiv på saken.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards