Alla inlägg under november 2015

Av Anonym - 21 november 2015 18:59

Hej! Det var ett tag sen som jag bloggade! Men det har hänt så sjukt mycket på en och samma gång...
Vart ska jag börja....

Jag började bråka med en som stod mig närmast... En bästa killkompis... En som jag älskade av HELA mitt hjärta.... Vi började bråka och han ville inte veta av mig längre... Jag grät i månader och när jag väl kommer över honom tar jag kontakt med hans ex... För att han undanhållit så jag inte skulle börja prata med henne åh hon inte skulle prata med mig... Jag tog kontakten och vi är jätte bra vänner! Vi klickade direkt... Hon var trött på honom åh jag var Lika trött jag också... För ett par dagar sen så skrev hans anonyma kompis till mig om att han sakna mig och allt sånt... Jag var väldigt skeptisk eftersom han hotat att jag skulle hamna på sjukhus etc... Han tror nu att det är lugnt mellan oss... Men för att jag måste gå vidare måste jag bli av med honom ur mitt liv... Men haken är... Jag är alldeles för SNÄLL... Jag kan inte slänga ut någon ur mitt liv bara sådär... Och jag har bråkat med min syster... Så ja...

Älskar er alla och GLÖM INTE kolla in min ask! Heter Howtoconfrontreality! Ställ frågor... Jag är villig att hjälpa! Tack för att ni finns!!! <3 <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards