Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Anonym - 28 juli 2015 01:28

Hejsan alla underbara läsare! När man är tonåring är de lätt att underskatta en mamma och en pappas jobb... Man tycker ofta att dem bara är jobbiga och att man är äldre än vad man faktiskt är.

Så idag tänkte jag gå in mer på föräldrar. Jag vet av egna erfarenheter att jag tycker att mina föräldrar kan va sämst i hela världen. Jag har haft en massa problem som jag inte vågat snacka med mina föräldrar om pubeteten, sex etc.
Vi unga ska vara tacksamma att vi har 2 underbara lyssnare som hjälper och lyssnar som gärna vill hjälpa till.

Dem skulle bli överlyckliga om vi ungdommar vågar va mer ärliga. Hade jag gått till mina föräldrar tidigare, man kan få stopp på saker i tid. Är man ledsen är föräldrarna alltid ditt stöd etc.

Poängen är att ungdomar ska sluta underskatta sina föräldrar. Dem har också vart tonåringar. Om du någon gång behöver hjälp är de dem du ska vända dig till först! Och vad som än händer kommer dem allltid älska dig?? #giveparentsachans??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards